Pogoji poslovanja

1. Splošni pogoji poslovanja

spletne trgovine www.colorphoto.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in upoštevajo kodekse za elektronsko poslovanje (ZVPot-UPB2). S spletno trgovino www.colorphoto.si upravlja podjetje Marko Senica s.p., Ljubljanska ulica 76, 1230 Domžale. Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja naše spletne trgovine. Z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne trgovine potrjujete, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev. V naši spletni trgovini www.colorphoto.si kupujete kot neregistriran uporabnik. Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si pridržujemo pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine. Ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno ali za daljši čas, motile uporabo.

poslovni subjekt: Marko Senica s.p.
matična številka: 3677940000
davčna številka: SI 87201372
subjekt NI davčni zavezanec
 

2. KAKO OPRAVITI NAKUP?

Za nakup v spletni trgovini www.colorphoto.si ni potrebna registracija. Dovolj so le podatki o naslovu plačnika oziroma naslov za dostavo, telefonska številka in elektronski naslov. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec na spletni strani potrdi naročilo. Pogodba bo shranjena pri podjetju, dostop do nje je možen po pošti ali po elektronski pošti. Status naročila in spremembe naročila kupec prejme preko naslova elektronske pošte, ki ga posreduje ob zaključku nakupa. Postopek nakupa je preprost. Ko izberete artikel, ki ga želite kupiti pritisnete na gumb ob artiklu »Dodaj v košarico« / »Izberi možnost«. V nakupovalni košarici (»simbol nakupovalnega vozička«) se izpiše količina izbranih artiklov in celoten znesek naročila. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno število določenega artikla, pritisnite na gumb »košarica« ter nato pri količini, izberete želeno število, ali pa s pritiskom na »X«, izdelek izbrišete. Zraven slike izdelka izberete barvo, velikost izdelka,… odvisno od vrste izdelka. Ko uredite košarico s pritiskom na gumb »Nadaljuj na blagajno« nadaljujete z naročilom. V nadaljevanju bomo za uspešen zaključek naročila od vas potrebovali še podatke o načinu dostave, kjer lahko spremenite naslov za pošiljanje, če želite paket prevzeti na drugem naslovu (na paketu bodo vidni vaši podatki, ki ste jih vnesli pri zadnjem koraku – Zaključek nakupa) in pa podatke o načinu plačila. Ko vnesete vse potrebne podatke za naročilo kliknete na gumb »Nakup«. Prodajalec po prejemu naročila preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo po elektronski pošti kupcu potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec kupca obvesti tudi o predvidenem roku dostave. Z uspešno oddanim naročilom oziroma nakupom na spletni strani soglašate z vsemi pogoji poslovanja.

3. NAČINI PLAČILA

Možni načini plačila v naši spletni trgovini:

  • Po povzetju
  • Osebni prevzem
  • Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR)

4. CENE

Vse cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost). Za vsa naročila veljajo objavljene trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila. Trenutno veljajo navedene cene izdelkov, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila. AKCIJE-POPUSTI Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica. Uporabniki spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo ustrezno označene. Prav tako bodo pri vsakem izdelku za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe. PROMOCIJSKE KODE ZA POPUST  Kot način posebne promocije lahko uporabniki določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (prek SMS-a, na letakih, na družbenih omrežjih …). Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je lahko časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo jasno določena. Vnos kode je omogočen pri vsakem izdelku in sicer v prvem koraku spletnega naročila – “Košarica” in v zadnjem koraku “Zaključek nakupa”.

5. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov, standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate, in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

6. POSTOPEK NAROČANJA

OBDELAVA NAROČIL

Spletna trgovina bo pričela z izvedbo sprejetega naročila takoj po njegovem prejemu.

ZAVRNITEV NAROČILA

Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.

HRANJENE  NAROČIL

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. 

OBDELAVA NAROČIL

Spletna trgovina bo pričela z izvedbo sprejetega naročila takoj po njegovem prejemu.

7. REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. Prejeto blago preglejte takoj. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni poškodbi na izdelku, ki je nastala med transportom, izdelek zavrne takoj kurirju, ki je blago dostavil. Torej izdelka ne prevzemite. S kurirjem izpolnita reklamacijski zapisnik, ki je podlaga za reševanje reklamacije. O reklamaciji nas lahko obvestite direktno na Elektronski naslov: info@colorphoto.si in v roku 48 ur bomo zavzeli stališče, ter vas kontaktirali.

NAPAČNO BLAGO?

Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu obvestiti spletno trgovino www.colorphoto.si na  info@colorphoto.si . Na podlagi popolnega obvestila bo spletna trgovina vzpostavila kontakt s kupcem in v najkrajšem možnem času izdelek zamenjala. Po prejemu vrnjenega izdelka na sedež podjetja bomo kupcu poslali naročeni- pravi izdelek.

Podjetje odgovarja za stvarne napake na blagu.

8. PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE / NAKUPA

 V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh po prejetju pošiljke odstopi od pogodbe in prodajalcu pisno sporoči (elektronska pošta ali pošta), da odstopa od pogodbe, brez da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To lahko storite na način, da nam na info@colorphoto.si ali pa na naslov Marko Senica s.p.; Ljubljanska ulica 76, 1230 Domžale, pošljete vaše točne podatke: E-naslov, ime in priimek, ulico in hišno št; poštno št. in kraj, telefonsko št; TRR na katerega želite prejeti kupnino ter naziv izdelka, katerega želite vrniti preko našega obrazca za odstop od pogodbe (obrazec za odstop od pogodbe). Blago morate nato nepoškodovano v originalni embalaži in enakem stanju kot ste ga prejeli vrniti v roku 14 dni od datuma ko ste prejeli naročilo. Zraven obvezno priložite original račun.

Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. 
 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od datuma prejema vrnjenega blaga. Kupnino bo prodajalec kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen v primeru, če kupec izbere drug način vračila pod pogojem, da trgovec s tem nima nobenih stroškov.

Kupec sme opraviti preizkus prejetega blaga le toliko, kot je to nujno potrebno za ugotovitev pravilnega delovanja in dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je le to posledica njegovega ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave in lastnosti blaga.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen v primeru, ko je to izrecno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pri vračilu ali menjavi blago vedno dobro zapakirajte in zavarujte blago ter uporabite originalno embalažo z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen.

Kdaj potrošnik ne more odstopiti od pogodbe?

Razen če sta se spletna trgovina in potrošnik dogovorila drugače, slednji nima pravice do odstopa od pogodbe:

Pri pogodbah:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Naslov za vračilo blaga:
Marko Senica s.p.
Ljubljanska ulica 76
1230 Domžale
Slovenija

9. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo na elektronski naslov: info@colorphoto.si ali na telefonsko številko 01 / 721 50 10 ali po klasični pošti na naslov: Marko Senica s.p., Ljubljanska ulica 76, 1230 Domžale.

Ponudnik se obvezuje, da bo v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil nadaljnji potek reševanja. Ponudnik si bo prizadeval vse spore reševati sporazumno.

Podjetje, ne priznava  nobenega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov IRPS. Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov je https://ec.europa.eu/consumers/odr/main

2022 - Color Photo Domžale